Udruga Mogu: Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovne procese

Tribina udruge MOGU temelji se na primjerima dobre prakse inkluzije djece s teškoćama u Sisku, gradu koji je materijalno siromašan i kao takav dokazuje da za sretno djetinjstvo svih novac nije pri vrhu prioriteta

Čelnice udruge MOGU 

U organizaciji udruge MOGU, a u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta, 29. svibnja u prostorijama Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije (velika vijećnica), održat će se tribina 'Inkluzija - s papira u život'.
Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u sve odgojno-obrazovne procese od najranije djetetove dobi na našim prostorima još uvijek je češće pravilo nego problem na kojem se pokažu sve zamke i slabosti sustava ali i društva. Uzimajući u obzir da su rana intervencija i kvalitetna inkluzija ključne za kvalitetan odgoj, obrazovanje, osposobljavanje i socijalizaciju djece s teškoćama a u svhu njihovog daljnjeg kvalitetnog razvoja, osamostaljivanja i postizanja maksimalne radne sposobnosti, ovo je tema o kojoj je nužno razgovarati još danas.
Tribina se temelji na primjerima dobre prakse inkluzije djece s teškoćama u Sisku, gradu koji je materijalno siromašan i kao takav dokazuje da za sretno djetinjstvo svih novac nije pri vrhu prioriteta. Ovim putem pozivamo sve nužne dionike svih odgojno obrazovnih procesa da dođu kako bismo zajedno gradili suradnju za zdravu budućnost sve naše djece.

Gosti tribine:
Staša Skenžić, pomoćnik Ministra znanosti obrazovanja i sporta, prezentacija Pravilnika o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama.
Ivana Čubrilo Franjić, edukacijski rehabilitator-defektolog, DV Sisak Stari i Sisak Novi, govori o svojih devet godina rada s više od 50 vrtićkih skupina,
Vesna Šebek, ravnateljica O.Š. Braće Ribar Sisak, redovne škole s više od 600 učenika, govori o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u redovni školski sustav.

Obitelj Smajo, Sisak, obitelj djevojčice s višestrukim oštećenjima, govori o važnosti inkluzije za kvalitetno odrastanje djeteta s teškoćama u razvoju.

Obitelj Alapić, Sisak, govori o načinima uključivanja djeteta na respiratoru u odgojno obrazovni sustav.
Sanja Bilač, učiteljica, O.Š. Spinut, Split, govori o dobrim primjerima uključivanja djece s teškoćama u redovni školski sustav u našoj sredini.
Suzana Vadlja i stručni suradnici O.Š. Blatine, govore o važnosti prepoznavanja djetetovih mogućnosti od strane stručnih suradnika škole.
Vesela Prančić, Udruga Mogu, Split, govori o nastojanjima udruge roditelja za postizanjem suradnje svih razina potrebnih za uključivanje djece s teškoćama u redovan obrazovni sustav.

Tim udruge MOGU

 

Povezane vijesti