Hrvatski paraolimpijski odbor pokrenuo novu reklamnu kampanju za ravnopravnost sportaša

Predsjednik HPO-a Ratko Kovačić kaže kako je reklamnim sloganom "Između pravih sportaša nema razlike. Razliku čine navijači" pogođena bit problematike paraolimpijskog sporta 

 

Hrvatski paraolimpijski odbor u suradnji s reklamnom agencijom Bruketa&Žinić OM pokrenuo je novu reklamnu kampanju uoči Paraolimpijskih igara u Brazilu pod nazivom "Između pravih sportaša nema razlike. Razliku čine navijači.“

Do ovogodišnjih Paraolimpijskih igara, koje se održavaju u Rio de Janeiru od 7. do 18. rujna, ostalo je malo manje od 6 mjeseci. Osim naših sportaša, za ovu manifestaciju četiri godine pripremao se i HPO provodeći brojne aktivnosti, nastojeći tako javnost osvijestili o važnim i konstantnim uspjesima naših paraolimpijaca na brojnim europskim i svjetskim prvenstvima.

Predsjednik HPO-a Ratko Kovačić, predstavljajući kampanju, naglasio je kako je ovim reklamnim sloganom pogođena bit problematike paraolimpijskog sporta ne samo u Hrvatskoj, već i na globalnoj razini.

"Zaista, između sportaša nema nikakve razlike. I sportaši s invaliditetom jednako treniraju, odriču se jednakih stvari te su u jednakoj mjeri fokusirani na cilj koji žele postići, a to je medalja s Paraolimpijskih igara. Uvjereni smo da ćemo ovom kampanjom uspjeti senzibilizirati javnost i potaknuti cjelokupnu naciju da nas bodri na nadolazećim Paraolimpijskim igrama u Rio de Janeiru.“

Zašto su odabrali ovaj slogan i što su njime željeli poručiti, objasnio je i Nikola Žinić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM:

"Agencija Bruketa&Žinić OM i Hrvatski paraolimpijski odbor surađuju već nekoliko godina. Nama je ta suradnja vrlo inspirativna, odnosno oni nas kao sportaši i kao ljudi inspiriraju jer svojom upornošću i odlučnošću postižu vrhunske rezultate, bez obzira na invaliditet. Paraolimpijci mogu svakome, osobito nama u biznisu, biti primjer. Ipak, sportaši koji bez invaliditeta imaju puno bolju javnu podršku od paraolimpijaca. I ovom smo, kao i svakom kampanjom za HPO, prije svega željeli skrenuti pažnju na njih kao sportaše, a ovdje posebno među potencijalnim navijačima osvijestiti činjenicu da su sportaši sportaši bez obzira na to kakvo im je tijelo.“

Osim ovakve vrste javnog oglašavanja, HPO priprema i čitav niz drugih marketinških aktivnosti kako bi širu javnost i navijače što više približio paraolimpijskoj obitelji. U tijeku je održavanje edukativnih radionica za djecu u vidu Paraolimpijskog školskog dana, a u pripremi su i brojne aktivnosti na otvorenom, koje su zakazane za ljetne mjesece.

Izvor: HPO

 

Povezane vijesti