NEŠTO ZBILJA VAŽNO Brački pupoljci i CTA komunikacije ušli u finale za najprestižniju svjetsku PR nagradu

Ulazak u finale, i to u kategoriji odnosa s javnošću u nevladinim organizacijama, zaslužili su borbom za promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu omogućivši, u studenom 2019., djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka besplatni trajektni prijevoz na prijeko potrebne terapije na kopnu

 

Kampanja 'Nešto zbilja važno', koju je Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju 'Brački pupoljci' u suradnji s agencijom CTA komunikacije predano provodila prošle godine, ušla je u finale za prestižnu svjetsku nagradu 'Golden World Awards' Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA). 

Ulazak u finale, i to u kategoriji odnosa s javnošću u nevladinim organizacijama, zaslužili su borbom za promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu omogućivši, u studenom 2019., djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka besplatni trajektni prijevoz na prijeko potrebne terapije na kopnu.

- Osim još jednog priznanja kampanji u kojoj smo dali podršku Udruzi Brački pupoljci, ponajviše nam je drago što smo pokazali koliku moć odnosi s javnošću i uopće jasno usmjerena komunikacija imaju u postizanju plemenitih ciljeva. Čak i onih za koje se govorilo da je nemoguće postići, poput izmjena zakona u korist jedne od najranjivijih skupina našeg društva. Sada je to prepoznato i od svjetske struke, što dodatno potvrđuje koliku je vrijednost i značaj kampanja 'Nešto zbilja važno' imala za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, kao i za hrvatsko društvo u cjelini. Svaka kvalitetna agencija ima moć mijenjati svijet nabolje, stoga je jedno od načela rada CTA tima upravo pomoć onima koji ju, svojim zalaganjem i nesebičnošću, zaista zaslužuju. Hvala svim našim suradnicima koji su svoje vrijeme poklonili ovoj hvalevrijednoj borbi - istaknuo je Gordan Turković, izvršni direktor agencije CTA komunikacije.

Podsjećamo, borbom Bračkih pupoljaka i prošlogodišnje kampanjom 'Nešto zbilja važno', nakon deset godina zahtjeva konačno je izboreno i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge zanemarivane i ranjive skupine unutar našeg društva.

Dodjela nagrade IPRA Golden World Awards ove će se godine, umjesto u jednoj od svjetskih metropola, održati u online izdanju zbog pandemije COVID-19 što je bio i slučaj s vodećom domaćom PR nagradom 'Grand Prix' Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Najveći izazov je kod kuće dobiti priznanje, a upravo je 'Nešto zbilja važno' nedavno izabran od strane HUOJ-evog žirija za najbolji komunikacijski projekt u Hrvatskoj unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama, i to u najjačoj konkurenciji s fondom 'Spasi me' za pružanje hitne pomoći žrtvama obiteljskog nasilja, agencija Media Val i Fabula te 'Crnom knjigom trošenja javnog novca', Lipe, udruge poreznih obveznika i Briefing komunikacija.

 

Autor: Anita Blažinović