KAMPANJA 'NEŠTO ZBILJA VAŽNO' Borba za trajektni prijevoz za otočku djecu s teškoćama u razvoju osvojila Grand Prix

Kampanja s oznakom #nestozbiljavazno snažno je odjeknula zemljom, dovela je do izmjena zakona kojima je omogućen besplatan trajektni prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka nakon deset godina borbe

 

Na prvoj virtualnoj svečanosti dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću proglašeni su pobjednici u devet kategorija. Pobjednički komunikacijski projekti predstavljaju najbolje osmišljene i vođene odnose s javnošću prošle godine u Hrvatskoj.

Zbog pandemije novog koronavirusa trinaesto se izdanje dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a održalo putem interneta. Video dodjele nagrada pogledate na Facebook stranici HUOJ-a.

- Virtualnom smo dodjelom nagrada Grand PRix HUOJ-a na svojevrsnoj prekretnici. Iako je ovo trinaesta dodjela, prva nam je u vremenu koje mnogi nazivaju 'nova normalnost'. Sada sa sigurnošću možemo zaključiti kako u našoj struci ništa više neće biti isto. Kriza koja ostaje iza nas, podvukla je važnost komunikacije. Bez dobrih odnosa s javnošću ne možemo riješiti probleme u kojima se nalazimo te one koji nas tek čekaju - kazala je Ana Tkalac Verčič, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Kakve će posljedice aktualna pandemija ostaviti na komunikacijsku industriju, bit će vidljivo na Grand PRixu HUOJ-a iduće godine.

- Za ovogodišnje nagrade Grand PRix konkuriralo je 40 projekata, od kojih su 22 u devet kategorija ušla u finale. Nagrađene smo izabrali između zaista sjajnih projekata i još jednom smo se uvjerili koliko je kvalitetna hrvatska komunikacijska scena. Uloga Grand PRixa je upravo promicanje vrhunske prakse odnosa s javnošću i važnosti kvalitetne komunikacije, koja je više nego ikad došla do izražaja u ovo izazovno krizno doba. Čestitam nagrađenima i svim finalistima i želim im da i ove godine kreiraju i provedu jednako sjajne projekte - kazao je Damir Jugo, predsjednik ovogodišnjeg žirija dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a, uoči otkrivanja laureata.

Kampanju Nešto zbilja važno – borba za trajektni prijevoz za otočku djecu s teškoćama u razvoju pokrenula je udruga Brački pupoljci u suradnji s agencijom CTA komunikacije koja ju je komunikacijski vodila. Kampanja koja je s oznakom #nestozbiljavazno snažno odjeknula zemljom, dovela je do izmjena zakona kojima je omogućen besplatan trajektni prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka.

- Desetogodišnju borbu za temeljna ljudska prava prvenstveno najmlađih članova naše zajednice prepoznala je i struka. Iznimna nam je čast što smo i mi bili dio ove, na kraju ipak vrlo lijepe priče, i što je ona završila dvostrukom pobjedom - promjenom zakona kojim se omogućio besplatan trajektni prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka i Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama.

Veliko hvala svim roditeljima i djeci iz Udruge 'Brački pupoljci' na povjerenju koje su nam ukazali, kao i Mate Leše Mladina te Gina Victoria Damjanovic bez kojih bi sve ovo bilo puno izazovnije – objavio je na svojoj Facebook stranici tim CTA komunikacije.

Anita Blažinović

 

 

Povezane vijesti