KBC SESTRE MILOSRDNICE Predstavljena javno-zdravstvena kampanja #Pinkypromiss za rano otkrivanje raka dojke

Predsjednik Koalicije udruga u zdravstvu Ivica Belina rekao je kako kampanja #Pinkypromiss nije usmjerena samo na podizanje svijesti, već i na preuzimanje aktivne uloge svake žene u očuvanju zdravlja svojih dojki

 

#Pinkypromiss nova je javno-zdravstvena kampanja s ciljem podizanja svijesti o nužnosti redovitog samopregleda dojki - jednostavne i brze metode za rano otkrivanje raka dojke, koju su u utorak predstavili Klinika za tumore KBC-a Sestre milosrdnice i udruge Europa Donna, Nismo same i Sve za nju.

- U Klinici za tumore rado smo prihvatili poziv partnera na zajedničko djelovanje u kampanji jer znamo da edukacija, bolja informiranost o raku dojke te važnost samopregleda, redovitih ultrazvučnih pregleda i mamografskih pregleda može dugoročno rezultirati većim brojem dijagnoza u ranoj fazi bolesti, kada su rezultati liječenja znatno bolji - rekao je v. d. predstojnika Klinike za tumore KBC-a Sestara milosrdnica Ivan Milas.

U slučaju kada žene napipaju kvržicu tijekom samopregleda trebaju se obratiti svom liječniku primarne zdravstvene zaštite, koji će ih dalje uputiti na dijagnostičku obradu. Na sreću, istaknuo je Milas, većina je napipanih tvorbi dobroćudna no u slučajevima gdje se ultrazvukom i mamografijom postavi sumnja na maligno tkivo, bit će upućene na cjelovitu dijagnostičku obradu i multidisciplinarnom timu za liječenje raka dojke.

Predsjednik Koalicije udruga u zdravstvu Ivica Belina rekao je kako kampanja #Pinkypromiss nije usmjerena samo na podizanje svijesti, već i na preuzimanje aktivne uloge svake žene u očuvanju zdravlja svojih dojki.

- Budući da je prevencija raka dojke, prema današnjim saznanjima, ograničena, redoviti samopregledi i pregledi nužni su za rano otkrivanje i uspješnije liječenje. Pozivamo sve žene da sudjeluju u kampanji te da preuzmu odgovornost za svoje zdravlje - kazao je Belina.

Kampanju su podržali farmaceutska tvrka Rochea Hrvatska i komunikacijska platforma Lifestyle portala miss7. U sklopu kampanje predstavljen je poseban microsite #pinkypromiss.24sata.hr kao glavni izvor informacija o samopregledu i raku dojke na kojem će se svi zainteresirani moći detaljno informirati i pronaći odgovore o toj bolesti.

Hina

 

Povezane vijesti