Hrvoje Šalković: Uključite se u kampanju Mastercarda za pothranjenu djecu Ruande
"Uz puno poštovanje prema svim Hrvatima koji teško žive, uz tugu zbog spoznaje o umirovljenicima koji kopaju po kantama za smeće, mi još uvijek ne znamo što je pravo, istinsko siromaštvo", kaže Šalković
U okviru svoje kampanje Priceless Causes i u partnerstvu s UN-ovim Svjetskim programom za hranu (World Food Programme; WFP), Mastercard i ove godine donira sredstva za osiguravanje školskih obroka u Ruandi. Korisnici Mastercard kartica diljem nekoliko zemalja Srednje i Istočne Europe, uključujući i Hrvatsku, svakom transakcijom automatski generiraju donaciju, a svaka donacija (0,20 eura) dovoljna je za jedan školski obrok.
Izvještaj o ishranjenosti u ovoj afričkoj državi pokazao je kako je 43 posto djece dobi do 5 godina kronično pothranjeno. Mastercard zajedno sa svojim korisnicima kroz ovu inicijativu želi donirati sredstva za 3,5 milijuna školskih obroka za gotovo 19.000 djece, a Hrvati će od tog donirati gotovo 205.000 obroka, odnosno osigurati da 1.024 djece u Ruandi dobiva obroke tijekom jedne godine.
Kampanju u Hrvatskoj je podržao i pisac Hrvoje Šalković koji je proputovao 118 država svijeta na svih sedam kontinenata, uključujući Afriku.
"Uz puno poštovanje prema svim Hrvatima koji teško žive, uz tugu zbog spoznaje o umirovljenicima koji kopaju po kantama za smeće, mi još uvijek ne znamo što je pravo, istinsko siromaštvo. Polovica ljudi na planeti živi bez tekuće vode i struje, u neljudskim uvjetima. Jedna od zemalja u najtežem položaju je Ruanda, u kojoj je 40 posto djece mlađe od pet godina kronično pothranjeno. Zato istinski podržavam ovu plemenitu akciju Mastercarda i WFP-a, u nadi da ćemo prikupiti što više sredstava“, rekao je Hrvoje Šalković.
Obroci uključuju lokalno proizveden kukuruz i mahunarke, stoga uz same hranjive obroke koji djeci daju energiju i snagu za boravak u školi te koncentraciju na učenje, ovo partnerstvo pomaže podržavati i lokalnu ekonomiju te obiteljske farme u Ruandi.
Ana Subašić
Objavljeno: 08.11.2016