Djevojčica s Downovim sindromom postala zvijezda McDonald'sa i najvećeg sportskog događaja u Americi

"Svaki dan kada sa svojom kćerkom izađem na ulici suočavam se s predrasudama i nerazumijevanjem okoline. Sada, kada će je vidjeti milijuni ljudi u reklami i shvatiti koliko je moja Grace divno i osjećajno dijete, naprosto sam presretna", kaže Graceina mama

 

Djevojčica s Downovim sindromom Grace Ramsburg na ovogodišnjem je Super Bowlu, najspektakularnijem sportskom događaju u Americi, zasjala kao velika TV zvijezda.

Grace ima osam godina, ide u treći razred osnovne škole, a pod svjetlima reflektora našla se u reklami za lanac brze prehrane McDonald's.

U reklami se pojavljuju i njezin brat Adam te otac Dale, no zanimljivo je da Grace i članovi njezine obitelji nisu ni slutili da ih snima skrivena kamera, a toga nisu bili svjesni ni ostali gosti u jednom McDonald'sovom restoranu u Chicagu. Naime, Grace i njezini otac i brat izabrani su za reklamu nakon što su se zagrlili od sreće kada su konzumirali izabrane specijalitete s Macova jelovnika. 

"Svi sudionici u našoj Super Bowl reklami bili su zapravo slučajni kupci koji nisu imali pojma da ih se snima u komercijalne svrhe, a kamoli da će se pojaviti na takvom sportskom spektaklu. Kada smo im objasnili o čemu je riječ, Grace i ostali gosti restorana oduševljeno su pristali biti dijelom ove uistinu originalne reklame", rekla je Lisa McComb, direktorica za odnose s javnošću u McDonald'su.

Graceina mama Holly Ramsburg također nije krila oduševljenje zbog činjenice da će njezinu kćer gledati više od 100 milijuna ljudi, koliko svake godine Super Bowl pred TV ekranima okupi poklonika američkog nogometa. No, Holly nije sigurna hoće li njezina kćer s Down sindromom shvatiti širi društveni značaj ove reklame, ali je uvjerena kako će to biti još jedan hvale vrijedan korak u razbijanju predrasuda prema osobama s invaliditetom.

"Svaki dan kada sa svojom kćerkom izađem na ulici suočavam se s predrasudama i nerazumijevanjem okoline. Sada, kada će je vidjeti milijuni ljudi u reklami i shvatiti koliko je moja Grace divno i osjećajno dijete, naprosto sam presretna", kaže Graceina mama.

Tek uzgred, Super Bowl ima takav komercijalni potencijal da samo 30 sekundi reklame emitirane tijekom utakmice košta nevjerojatnih četiri i pol milijuna dolara.

M. Kristić

 

Povezane vijesti