Modeli s invaliditetom reklamiraju prestižne brendove u američkim robnim kućama

Pri opremi svojih kataloga američke trgovačke kuće sve više se okreću modelima s invaliditetom, od reklamiranja dizajnerske obuće 

Alex Minsky (Nordstrom)

Fotografije četiriju osoba s invaliditetom ukrasit će stranice svečanog prodajnog kataloga velikog američkog trgovačkog lanca Nordstroma. 

Među njima će se naći sedmogodišnja djevojčica s Downovim sindromom Emilia Taguchi i Gilian Mercado koja će reklamirati čizme sjedeći u invalidskim kolicima. Ratni veteran s umjetnom nogom Alex Minsky reklamirat će Nike sportsku obuću, a Shaholly Ayers, koja je rođena bez lijeve ruke, bit će model za luksuzne ženske torbe.  

Emilia Taguchi (Nordstrom)

„Ne želimo biti licemjerni i otvoreno priznajemo da je inkluzija za nas izvrstan poslovni potez“, izjavila je Tara Darrow, glasnogovornica Nordstroma, koja je naglasila da Nordstrom surađuje s modelima s invaliditetom još od 1997  godine.  

„Smatramo da je važno da naši katalozi uistinu reflektiraju populaciju koju čine naši vjerni kupci. Nada nam je da će se kupci u pravom smislu riječi,  pronaći u našim katalozima“, dodala je Darrow.

Gail Williamson je ispred organizacije Down sindrom in media and arts pomagala sedmogodišnjoj djevočici s Downovim sindromom pri fotografiranju za katalog.

Willimson tvrdi da se u 20 godina, koliko se ona bavi zastupanjem modela s invaliditetom, potražnja za njihovim uslugama povećala, ali niti blizu koliko bi morala.

„Priče poput ove su odličan način da se prava informacija pošalje širokoj javnosti“, istaknula je Willimson, koja je pohvalila i ostale kuće koje su koristile usluge modela s invaliditetom.

Fotografije osoba koje su drugačije od nas i od većine naših prijatelja trebamo susretati što više jer je to dobar način da se pripremimo za prakticiranje potpune inkluzije u svakodnevnom životu.

B.Š.