KURT GEIGER Manekenka s invaliditetom zaštitno je lice nove kampanje modnog brenda

Manekenka koja je izgubila nogu od rijetkog oblika karcinoma zvijezda je u novoj kampanji modnog brenda Kurt Geiger

Bernadette Hagans

 

Bernadette Hagans (24) zaštitno je lice nove kampanje People Empowered.

Kurt Geiger pokrenuo je novu kampanju u kojoj su zvijezde modeli koji su ranije bili nedovoljno zastupljeni u modnoj industriji, a prvo lice joj je djevojka s amputacijom koja je preživjela rak, Barnadette Hagans.

U kampanji nazvanoj People Empowered sudjelovat će 15 aktivista i čelnika organizacija.

Hagans se ovaj tjedan pojavila na Instagramu i web stranici brenda Kurt Geiger kako bi ispričala svoju priču.

Manekenki je dijagnosticiran sinovijalni sarkom - rijedak i agresivan oblik raka - a liječnici su joj u 2018. godini rekli da će joj morati amputirati nogu kako bi joj spasili život.

U intervjuu za Kurt Geiger, Hagans je rekla da se osjeća sretnom što je preživjela rak.

- Život sam iskusila s dvije noge, a sada s jednom. I da, dobila sam rak, ali pružena mi je prilika da živim. Nekim ljudima samo kažu da će umrijeti.

- Pokušavala sam se sjetiti koliko sam sretna i mislim da me to provelo kroz teške periode - kaže 24-godišnjakinja.

Hagans, koja sada ima manekenski ugovor sa Zebedee Managementom, specijalnom agencijom za talente koja zastupa osobe s invaliditetom, snimanje je obavila iz svog doma putem FaceTimea.

Hagans je pohvalila brend zbog odabira kutova koji joj omogućavaju da pokaže protetsku nogu koje ukrašena presvlakama jarkih boja.

- Svidjelo mi se fotografiranje jer smo predstavljali proizvod, a istovremeno smo pokazivali i moju nogu - rekla je.

Hagans, koja podiže svijest o sinovijalnom sarkomu kao veleposlanica dobrotvorne organizacije CLIC Sargent, rekla je da ima novostečeno samopouzdanje otkad nosi protezu.

- Nakon amputacije doista sam željela pomoći u podizanju svijesti. Od tada mi se mnogo ljudi obraća za savjet ili govore da moje pokazivanje noge pomaže njima da pokažu ožiljke - objasnila je.

- Bilo je sjajno. Čak i kad pomislim na to da mi nedostaje stari život, samo se podsjetim da mi je ova noga pomogla da pomognem drugim ljudima.

Annie i Agnes iz Black Minds Matter, Emma Picton Jones, Andy Hider, Danielle Sams, Jeremiah Emmanuel i Kyle Stanger iz Boys Get Sad Too također će podijeliti svoje priče u kampanji People Empowered Kurt Geigera.

Otprilike 15 do 20 posto stanovništva Ujedinjenog Kraljevstva ima vidljivi ili nevidljivi invaliditet, što je ukupno 14 milijuna ljudi, piše Independent. Međutim, podaci pokazuju da osobe s invaliditetom čine samo 0,01 posto ljudi koji se prikazuju u oglašavanju modne i kozmetičke industrije.

Damir Fatušić

 

Autor: Damir Fatušić