HRABRI TELEFON: Besplatne radionice u Dječjoj kući Borovje
Radionice su osmišljene kao siguran, poticajan i kreativan oblik provođenja slobodnog vremena. Uključuju dobi primjerene, zabavne i edukativne aktivnosti usmjerene na prilagodbu za školu
Hrabri telefon podsjeća roditelje da do kraja listopada traju upisi na besplatne radionice za djecu od 4 do 11 godina u Dječjoj kući Borovje. Radionice su osmišljene kao siguran, poticajan i kreativan oblik provođenja slobodnog vremena. Uključuju dobi primjerene, zabavne i edukativne aktivnosti usmjerene na prilagodbu za školu (primarno za vrtićku dob) i osnaživanje za uspješno psiho-socijalno funkcioniranje.
Teme o kojima će djeca učiti, između ostalog, su sljedeće: Komunikacija, Samopoštovanje i Briga o sebi. Obitelj i vršnjaci. Tolerancija. Društvena svijest i odgovornost – prosocijalno ponašanje.
Sve radionice se održavaju u malim grupama, a vode ih posebno educirani volonteri, studenti pomagačkih zanimanja (najviše psihologije) koji su uključeni u mjesečnu superviziju rada i kontinuirane doedukacije. Svaka radionica se provodi jednom tjedno, traje 60 minuta, a u njoj sudjeluje maksimalno 10 djece.
Na poveznici https://udruga.hrabritelefon.hr/wp-content/uploads/2018/09/Raspored-radionica-2018.2019-za-WEB.pdf možete pogledati raspored radionica. Sve dodatne informacije o slobodnim mjestima i postupku upisa možete dobiti pozivom na broj 01 6112 758, svakim radnim danom od 8 do 16 sati.
Hrabri telefon je nevladina, neprofitna organizacija osnovana 1997., a registrirana 2000. godine s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima, ali i rada na prevenciji zlostavljanja i zanemarivanja kao i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži. U svojem radu Hrabri telefon se vodi načelima: dostupnosti (sve aktivnosti i usluge su besplatne za krajnje korisnike); povjerljivosti (informacije o korisnicima se koriste isključivo za statističke obrade i analize i nisu dostupne javnosti) te najboljih interesa djeteta (savjetovanje i podrška usmjeravane su ovim načelom). U svakodnevnom radu organizacija je ulagala trud i napore u postizanje i poticanje pozitivnih promjena u društvu te u vlastiti rast i napredak u pogledu stručnih standarda kvalitete u pružanju usluga krajnjim korisnicima, ali i brige za zaposlenike i volontere kojih se više od 800 do sada uključilo u rad Hrabrog telefona .
Božica Ravlić
Objavljeno: 18.10.2018