DRIVE-IN KULTURA Prvo javno okupljanje nakon potpune blokade Zagreba za revitalizaciju kulturnog sektora

Ideja Drive-in kulture je podsjetiti publiku na važnost umjetnosti, pokrenuti prezentaciju kulture na otvorenom gdje ćemo prikazivati stare, ali i recentne hrvatske filmove, kao i glazbene koncerte, kažu organizatori ovog događanja

 

Drive-in kultura funkcionira po principu američkog popularnog mjesta okupljanja mladih, dakle drive-in kina. Naš je projekt platforma za nezavisnu kulturu koja je, u turbulentnom razdoblju u kojem se nalazimo, potpuno blokirana. Pitanje je kada će se publika ponovno moći sastati u kazališnim i kino dvoranama. U kriznom razdoblju, čak i kada su na snazi mjere socijalnog distanciranja, iznimno je važno zajedništvo, a upravo je kultura ta koja narod čini ujedinjenim, ističu SABAMARINE, organizatori događanja.

Trodnevni humanitarni događaj Drive-in kultura održat će se od 15. do 17. svibnja (Parkiralište Hala V iza Tehničkog muzeja u Zagrebu, Tratinska 8). Ulaz je za sve građane biti slobodan, a s ciljem motiviranja publike na akciju i doniranje sredstava za studente zagrebačkog Sveučilišta.

Ideja Drive-in kulture je podsjetiti publiku na važnost umjetnosti, pokrenuti prezentaciju kulture na otvorenom gdje ćemo prikazivati stare, ali i recentne hrvatske filmove, kao i glazbene koncerte. Stvaranje ovakvog događaja na otvorenom jedinstven je spoj umjetnosti i zabave za sve građane, a gledanje iz udobnosti vlastitog automobila podržava mjere socijalnog distanciranja.

SABAMARINE su integrirana, široko utemeljena produkcijska kuća i regionalna polazišna točka u kreiranju, proizvodnji, distribuciji, licenciranju i marketingu svih oblika umjetnosti i zabave te povezanih poslova. Osnovana 2020. godine s ciljem pokretanja novih projekata, afirmiranja autora, ostvarivanja umjetničkih ideja i zamisli. Ova je tvrtka oslonac mladenačkoj snazi, želji i euforiji, hrabrosti, ali i kvaliteti.

SABMARINE za svoju misiju ima zabaviti i nadahnuti ljude u regiji i to snagom neusporedive stvaralačke energije, afirmacije novih ideja i zamisli te kreiranjem robnih marki uz kreativne umove i inovativne tehnologije u okruženju koje potiče izvrsnost u svemu što radimo, zaključuju organizatori Drive-in kulture.

Božica Ravlić

 

Povezane vijesti