DIGITALNO NEBO Recenzija najnovijeg albuma Psihomodo popa

Novi album Psihomodo popa nije jak kao njegov prethodnik, no zasigurno mu je mjesto u gornjem domu njihove diskografije

Sredinom studenog prošle godine došlo je vrijeme za novi, jedanaesti studijski album Psihomodo popa 'Digitalno nebo'. Novi album 'Psihića' stiže nakon pet godina od zadnjeg studijskog, dvije godine nakon zadnjeg live albuma i nakon preranog odlaska bubnjara Tigrana Kalebote, kojem je i posvećen cijeli album, a osim toga, Tigranovi bubnjevi čuju se na sedam od 16 pjesama, koliko ih ima na 'Digitalnom nebu'.

Plesni retro rock album otvara naslovna stvar 'Digitalno nebo' s prepoznatljivim Psihomodo rifom, a cijela pjesma odiše nekim polu-tugaljivim i nostalgičnim ozračjem. Chuck Berryjevski rokenrol komadi 'Brz ko munja' ili 'Banana' mogli bi se lijepo uklopiti u koncertnu setlistu, dok se koncertnim favoritima već mogu smatrati ranije objavljeni singlovi 'Sve će biti u redu' i 'Ako želiš biti moja'. 'Ona me ne voli' još je jedna tipična Psihomodo rokačina, a zanimljiv je i broj 'Oko 6 ujutro', sjajna psihodelija u kojoj Gobac pjeva i recitira u pomalo Štulićevom stilu. Tu se nalazi i obrada kultne 'Narodne', pjesme riječkih Parafa i 'Tuga', obrada Bowieve 'Sorrow'.

Legendarni Nirvanin producent Steve Albini producirao je već spomenutu 'Sve će biti u redu', a kompletni album sjajno je isproducirao Srđan Sekulović Skansi. Summa summarum, 'Digitalno nebo' je kao cjelina slabiji album od 'Ćiribu Ćiriba' iz 2014. pa čak i od 'Je, Je, Je' iz 2009. No ova je ploča već iznjedrila nekoliko koncertnih uspješnica, možda ih bude i još, a to je za bend s tolikim opusom i stažem na sceni najvažnije.

Marko Baković