Kristina Sučić: Sisak nije samo 'grad slučaj' nego i primjer dobre prakse pomoćnika u nastavi

Grad Sisak ove je školske godine angažirao ukupno 49 pomoćnika u nastavi za 54 učenika s teškoćama u razvoju

Vesna Šebek,Julije Katančević i Kristina Sučić

Angažiranjem pomoćnika u nastavi u sedam sisačkih osnovnih škola, Sisak je postao primjer dobre prakse u Hrvatskoj, ocijenjeno je u četvrtak na završnoj konferenciji projekta "Neposrednom potporom do izjednačavanja u mogućnostima".

Kroz program Razvoj ljudskih potencijala, taj je projekt financiran s 1,78 milijuna kuna iz fondova EU. Tim je novcem angažirano 36 pomoćnika u nastavi za djecu s teškoćama u razvoju, a zajedničkim sufinanciranjem Grada Siska i države angažirano je još 18 pomoćnika, rekla je voditeljica gradskog Odjela za predškolski odgoj, obrazovanje i sport Kristina Sučić,

Kroz proteklih godinu dana, projekt je pokazao izvanredne rezultate. "Drago mi je da Sisak nije samo grad slučaj, već i primjer dobre prakse", istaknula je Sučić.

Provedbom tog projekta svi su bili zadovoljni, i učenici, i roditelji i nastavnici, jer bez pomoćnika neka djeca uopće ne bi mogla pratiti nastavu, rekla je ravnateljica OŠ Braće Ribara, Vesna Šebek.

Uz pomoć u nastavi, kretanju, komunikaciji, druženju, pa i igri, ostvaren je očiti napredak i gotovo su nestale granice među djecom, dodala je.

To je potvrdila i Maja Pavjelović, majka djeteta koje također koristi pomoćnika u nastavi. Prenijela je i mišljenje drugih roditelja koji su vrlo zadovoljni i zahvalni što im djeca mogu normalno pratiti nastavu.

Sa sličnom praksom Grad Sisak nastavlja i ove godine, kada je na korištenje dobio 2,4 milijuna kuna od čega 8 posto financira gradska uprava. Ove školske godine angažirano je ukupno 49 pomoćnika u nastavi za 54 učenika.

Hina

Foto: Nikola Čutuk/PIXSELL

 

Povezane vijesti