Novi trendovi: Target i Tommy Hilfiger na tržište izbacuju nove kolekcije odjeće za osobe s invaliditetom

Targetovi dizajneri rekli su kako rade izravno s djecom s teškoćama u razvoju, a Tommy Hilfiger je priopćio kako proširuje svoju prilagodljivu ponudu koja će sada uključivati i odjeću za odrasle

 

Dvije velike marke značajno proširuju svoju ponudu odjeće dizajnirane i prilagođene jedinstvenim potrebama osoba s invaliditetom, a ovoga puta tu je nešto za pojedince svih dobnih skupina.

I Target i Tommy Hilfiger izjavili su ovog tjedna kako na tržište izbacuju nove kolekcije adaptivne odjeće, prenosi Disability Scoop.

Target će izraditi prilagodljivu odjeću za djecu kao dio svog brenda Cat & Jack.

"Čuli smo naše goste – i članove vlastitog tima – da postoji potreba za prilagodljivom odjećom za djecu koja je i moderna i pristupačna pa smo krenuli stvoriti upravo to", rekla je Julie Guggemos, viša potpredsjednca dizajna proizvoda i razvoja u Targetu.

"Budući da u ponudi već imamo senzorno-pristupačnu odjeću za koju primamo tako pozitivne komentare gostiju, usredotočeni smo na nastavak razvoja i proširenja Cat & Jacka kako bismo zadovoljili potrebe još više naših gostiju", dodaje Guggemos.

Targetovi dizajneri rekli su kako rade izravno s djecom s teškoćama u razvoju kako bi razumjeli njihove odjevne potrebe. Mnogi stilovi temelje se na komadima u trenutnoj zbirci Cat & Jack.

U međuvremenu, Tommy Hilfiger je priopćio kako proširuje svoju prilagodljivu ponudu koja će sada uključivati i odjeću za odrasle, nakon "nevjerojatne reakcije" na dječju kolekciju koju su predstavili prošle godine.

Linija za odrasle obuhvaća 37 stilova za muškarce i 34 za žene, a sve po uzoru na artikle u zbirkama sportske odjeće, priopćila je tvrtka. Komadi su modificirani tako da uključuju magnetske zatvarače, kao i čičak i magnetske šliceve, proširene nogavice za proteze, i druge promjene.

"Inkluzivnost i demokratizacija mode uvijek su bili u središtu DNK moje marke", izjavio je Tommy Hilfiger.

"Ove zbirke nastavljaju graditi tu viziju, osnažujući odrasle osobe s različitim sposobnostima da se izražavaju kroz modu", zaključuje Hilfiger.

Targetove i Tommy Hilfigerove adaptivne linije dostupne su na njihovim online trgovinama.

Damir Fatušić