Hrvatski paraolimpijski odbor: Projekt Allianza 'Dio koji nedostaje' dobitnik nagrade Grand PRix

"Mnogi paraolimpijci nisu naviknuti na medijsku pažnju i vrijeme je da svi skupa to promijenimo. Allianz nam je u tom pogledu dao dodatni vjetar u leđa", rekao je proslavljeni paraolimpijac Branimir Budetić

 

Allianzov projekt 'Dio koji nedostaje' osvojio je nagradu Grand PRix za najbolju sponzorsku komunikaciju koju mu je dodijelila Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).

'Dio koji nedostaje' projekt je kojeg je Allianz u suradnji s Hrvatskim paraolimpijskim odborom (HPO) i tvrtkom za strateška sponzorstva VETTURELLI proveo u sklopu višegodišnjeg sponzorskog partnerstva, kojem je cilj izgradnja tolerantnijeg društva i promicanje vrijednosti paraolimpizma - hrabrosti, odlučnosti, inspiracije i jednakosti. Upravo s tom vizijom Allianz je ususret prošlogodišnjim Paraolimpijskim igrama u Riju nizom aktivnosti potaknuo smanjivanje razlika u odnosu prema sportašima s invaliditetom i onima bez invaliditeta, stavljajući naglasak na strast paraolimpijaca prema sportu, upornost i odricanja na putu prema sportskim uspjesima, te pozivajući medije da im pruže zasluženu medijsku prisutnost. Nastojeći 'probuditi' navijače čija je podrška sportašima dodatni vjetar u leđa da daju najbolje od sebe,projekt je upravo nosio naziv 'Dio koji nedostaje'.

Nagradu je u ime Allianza Zagreb preuzeo je paraolimpijac Branimir Budetić koji je tom prilikom izjavio: "Velika mi je čast u ime Allianza, ali i svih paraolimpijaca preuzeti nagradu za projekt koji nam je svima puno značio u paraolimpijskoj 2016. godini. Mnogi paraolimpijci nisu naviknuti na medijsku pažnju i vrijeme je da svi skupa to promijenimo. Allianz nam je u tom pogledu dao dodatni vjetar u leđa. Na tome im veliko hvala!"

Nagrada 'Grand PRix 2017' osmo je priznanje koje je projekt 'Dio koji nedostaje' osvojio. Naime, digitalni dio projekta proveden u suradnji s agencijom Degordiran već je osvojio nagradu za Awwwards 'Site of the day', CSS Awards, CSS Winner i CSS Design Awards, dok je cjelokupni projekt od Društva za marketing Slovenije proglašen najboljim sponzorstvom u Hrvatskoj, Hrvatsko-njemačka industrijska i trgovinska komora dodijelila mu je 'AHK Inovacijsku nagradu', a Europska sponzorska asocijacija ESA Best of Europe Bronze Award.

Izvor: HPO

 

Povezane vijesti