SPLIT Projekt 'Želiš li se mijenjati za mjesto?' osvojio Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću

Svatko tko je prekršio ili mislio prekršiti zakon i parkirati se na mjestu osoba s invaliditetom, ne može reći da nije vidio naš znak i poruku 'Želiš li se mijenjati za mjesto', kazao je Jerko Trogrlić, direktor agencije Vajt

 

Split parking i agencija Vajt osvojili su Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji malih i srednjih trgovačkih društava. Veliko priznanje komunikacijskih stručnjaka dobili su zahvaljujući projektu 'Želiš li se mijenjati za mjesto?' u sklopu kojega su vozače željeli osvijestiti o poštivanju parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom. Kako bi u tome uspjeli, znakovima su dali ljudska lica.

- Kampanja je ono najvrjednije čime smo kao agencija doprinijeli društvu. Nije stvar u efektnosti projekta nego činjenici da je prešao granice Splita. Do sada ga je implementiralo osam gradova, a osam ga počinje primjenjivati sljedećih mjeseci. Veseli nas da smo mi iz Splita razvili model koji može biti uzor drugim gradovima. U Saboru smo zajedno sa Split parkingom i inicijativom Za pristupačni Split uspjeli organizirati okrugli stol o izmjeni Pravilnika o znaku pristupačnosti. Udruge su se trudile šest godina, no ova kampanja im je otvorila vrata i na to smo ponosni - kazao je Jerko Trogrlić, direktor agencije Vajt.

U sklopu projekta 'Želiš li se mijenjati za mjesto?' na znakove su stavljene fotografije osoba s invaliditetom, sniman je video spot i skrivena kamera kojom se lovilo prekršitelje.

- Tako svatko tko je prekršio ili mislio prekršiti zakon i parkirati se na mjestu osoba s invaliditetom, ne može reći da nije vidio. Ipak, nije lako stati na mjesto nekoga koga doista vidiš i kada vidiš da njemu to mjesto zaista treba. Osjećaj srama koji se događa kod osobe koja to napravi, i još važnije, svijest među građanima koju smo podigli zahvaljujući čemu oni postaju ti koji reagiraju i prijavljuju takve slučajeve, pravi je vrhunac i stvarni uspjeh ovog projekta - zaključio je Trogrlić.

Agenciji Vajt kampanja za Split parking donijela je četvrtu nagradu Grand PRix.

Božica Ravlić

 

Povezane vijesti