Hrvatski paraolimpijski odbor: Projekt 'Dio koji nedostaje' proglašen trećim najboljim sponzorstvom u Europi

"Činjenica da smo u ovoj paraolimpijskoj godini uspjeli srušiti predrasude prema sportašima s invaliditetom i izgraditi 'zvjezdani status' tih iznimnih sportaša istinska je vrijednost ovog projekta", kaže voditeljica korporativnih komunikacija Allianza Vanja Bzik

 

Allianzov društveno odgovoran projekt "Dio koji nedostaje“ u Londonu je osvojio brončanu nagradu "ESA Best of Europe“ koju joj je u kategoriji najboljih sponzorskih projekata dodijelila Europska sponzorska asocijacija (European Sponsorship Association - ESA). Za najprestižniju nagradu koju nezavisni žiri europskih stručnjaka dodjeljuje za sponzorstva u Europi Allianz Zagreb borio se u konkurenciji s nominiranima iz još deset zemalja - Velike Britanije, Francuske, Rusije, Irske, Švedske, Belgije, Nizozemske, Finske, te iz susjedne Slovenije i Srbije, i izborio mjesto trećeg najboljeg sponzorstva na razini cijele Europe u 2016. godini.

"Dio koji nedostaje" projekt je kojeg Allianz u suradnji s Hrvatskim paraolimpijskim odborom (HPO) provodi u sklopu višegodišnjeg sponzorskog partnerstva, kojem je cilj izgradnja tolerantnijeg društva i promicanje vrijednosti paraolimpizma - hrabrosti, odlučnosti, inspiracije i jednakosti. Upravo s tom vizijom Allianz je ususret ovogodišnjim Paraolimpijskim igrama u Riju nizom aktivnosti potaknuo smanjivanje razlika u odnosu prema sportašima s invaliditetom i onima bez invaliditeta, stavljajući naglasak na strast paraolimpijaca prema sportu, upornost i odricanja na putu prema sportskim uspjesima, te pozivajući medije da im pruže zasluženu medijsku prisutnost. Nastojeći 'probuditi' navijače čija je podrška sportašima dodatni vjetar u leđa da daju najbolje od sebe, projekt je upravo nosio naziv "Dio koji nedostaje“.

U sklopu projekta Allianz je tijekom 2016. godine organizirao radionice za paraolimpijce o komunikaciji s medijima i sponzorima, kao i edukativne radionice za predstavnike medija koji prate paraolimpijski sport. Istovremeno je provedena digitalna kampanja putem koje se pozivalo javnost da ohrabrujućim porukama podrži paraolimpijce, koje su potom pri njihovom ispraćaju prikazivane na display površinama zagrebačke zračne luke, a nakon što su se paraolimpijci vratili s Igara ovjenčani medaljama Allianz i HPO su im organizirali prvi javni doček u povijesti na zagrebačkim fontanama.

Projekt je u suradnji s Allianzom osmislila savjetodavna tvrtka za strateška sponzorstva VETTURELLI, čiji su predstavnici u ime Allianza Zagreb sinoć preuzeli ovu prestižnu nagradu. Povodom dobivanja nagrade koja je u Allianzu dočekana s velikim veseljem, voditeljica korporativnih komunikacija Allianza Vanja Bzik je izjavila: "Paraolimpijci su Allianzova inspiracija, motivacija i utjelovljenje naših vrijednosti. Činjenica da smo u ovoj paraolimpijskoj godini uspjeli srušiti predrasude prema sportašima s invaliditetom i izgraditi 'zvjezdani status' tih iznimnih sportaša istinska je vrijednost ovog projekta. Drago nam je što je on prepoznat i na međunarodnoj razini. Ovakva priznanja uvijek su dobrodošla potvrda da je to što radimo zaista relevantno i ostavlja vidljiv trag te nas motivira da kroz nove slične projekte nastavimo pridonositi izgradnji boljeg i tolerantnijeg društva.“

Nagrada "ESA Best of Europe” sedmo je priznanje koje je projekt "Dio koji nedostaje“ osvojio. Naime, digitalni dio projekta proveden u suradnji s agencijom Deordiran već je osvojio nagradu za Awards "Site of the day”, CSS Awards, CSS Winner i CSS Design Awards, dok je cjelokupni projekt od Društva za marketing Slovenije proglašen najboljim sponzorstvom u Hrvatskoj, a Hrvatsko-njemačka industrijska i trgovinska komora dodijelila mu je prije desetak dana i "AHK Inovacijsku nagradu".

In Portal

 

Povezane vijesti