MICROSOFT Reklama za kontroler za djecu s invaliditetom emitirana tijekom Super Bowla
Verzija spota, koja je već dostupna na internetu, prikazuje djecu s različitim teškoćama u razvoju i njihove roditelje kako govore o tome kako je prilagodljivi uređaj pomogao da se izjednače pravila igre
Microsoftova reklama koja se emitirala noćas na CBS-u tijekom posljednje četvrtine Super Bowla prikazivala je grupu djece s invaliditetom i proizvod namijenjen upravo njima, Xbox Adaptive Controller.
Verzija spota, koja je već dostupna na internetu, prikazuje djecu s različitim teškoćama u razvoju i njihove roditelje kako govore o tome kako je prilagodljivi uređaj pomogao da se izjednače pravila igre. Tijekom Super Bowla je emitirana skraćena, jednominutna verzija spota.
Prilagodljivi kontroler je izašao na tržište prošle godine, a osmišljen je kako bi omogućio igračima s invaliditetom da se igraju bez obzira na invaliditet - rukama, stopalima, ustima, glavom ili na bilo koji drugi način.
U reklami djeca opisuju kako im je adaptivni kontroler omogućio da brže igraju i doživljavaju igre slično kao i njihovi prijatelji bez invaliditeta.
- Naša namjera je da s našim oglasima ilustriramo proizvod i ljudsku istinu i isporučimo našu misiju osnaživanja svake osobe i organizacije na planetu kako bi postigli više - rekla je Kathleen Hall, korporativna potpredsjednica branda, oglašavanja i istraživanja u Microsoftu, piše Disability Scoop.
- U ovom slučaju, Xbox Adaptive Controller pomaže djeci poboljšati iskustvo igranja i natjecati se na nove načine. Kakvu bolju poruku poslati povodom velikog sportskog događaja?
Reklama nazvana 'Svi pobjeđujemo' nije prva koja predstavlja adaptivni kontroler. Microsoft se odlučio istaknuti uređaj i u svojoj blagdanskoj kampanji prije Božića, jednominutnom reklamom 'Reindeer Games', o kojoj smo također pisali na In Portalu.
Damir Fatušić
Objavljeno: 04.02.2019