HRVATSKA PSIHOLOŠKA KOMORA Uspostavljena Mreža telefonskih linija za psihološku pomoć u vrijeme pandemije

Cilj Mreže telefonskih linija za krizno psihološko savjetovanje je ublažavanje stresnih reakcija, panike i straha kod stanovništva u Republici Hrvatskoj, kao i psihičkih posljedica uzrokovanih životnim promjenama uzrokovane virusom i potresom

 

Obzirom na izvanredne okolnosti u Republici Hrvatskoj vezano za epidemiju bolesti COVID-19 kao i potres koji je pogodio područje Grada Zagreba i sjeverne županije, Hrvatska psihološka komora je u suradnji s Hrvatskim psihološkim društvom i županijskim društvima psihologa uspostavila Mrežu telefonskih linija na kojima su 24 sata dostupni psiholozi radi pružanja psihološkog savjetovanja i terapijskih intervencija.

Telefonske linije namijenjene su svim osobama kojima je potrebna pomoć i podrška u nošenju s epidemijom COVID-19, neovisno o činjenici jesu li oboljeli, ugroženi, nalaze li se u karanteni ili izolaciji ili postoje drugi razlozi radi kojih im je potrebna psihološka podrška. Jednako tako, linije su dostupne i svim građanima koji su pogođeni razornim potresom na području Zagreba, odnosno svima koji su suočeni s negativnim utjecajima izvanrednih okolnosti na njihovo psihološko zdravlje.

Cilj Mreže telefonskih linija za krizno psihološko savjetovanje je ublažavanje stresnih reakcija, panike i straha kod stanovništva u Republici Hrvatskoj, kao i psihičkih posljedica uzrokovanih životnim promjenama uzrokovane virusom i potresom.

U tu svrhu Hrvatska psihološka komora organizirala je psihologe volontere koji pružaju psihološku pomoć građanima putem telefonskih linija raspoređenih u svim županijama u Republici Hrvatskoj, od čega je ukupno pet telefonskih linija namijenjeno za područje Grada Zagreba i Zagrebačke županije.

Mreža je u funkciji od 23. ožujka 2020. tijekom 24 sata, preko 25 telefonskih linija. Svi brojevi dostupni su na poveznici www.psiholoska-komora.hr/1238.

Klaudija Klanjčić

 

 

Povezane vijesti