Nagrade neprofitnim kampanjama: Priznanje 'Bubamari' za kafić u kojemu rade osobe s Down sindromom

Udruga Bubamara pokrenula je kafić "Buba bar" u kojem rade osobe s Downovim sindromom, kao i druge osobe s invaliditetom koje mogu i žele raditi

 

Udruga Brodoto dodijelila je nagradu "Najdobre kampanje" neprofitnim organizacijama za 2016. godinu, te među 15 kandidata odabrala udrugu Bubamara za kafić Buba bar u kojem rade osobe s invaliditetom, GOOD inicijativu za provedbu kurikularne reforme, akciju Sindikata biciklista "Biciklom na posao", te inicijativu udruge Naš Hajduk za navijački otkup dionica Hajduka.

Brodoto je u srijedu u "Kući Europe" prvi put u Hrvatskoj dodijelio nagradu kojoj su u fokusu društveno korisne kampanje, promocije, zagovaranja i prikupljanja sredstava. Dodjeljuju se u tri kategorije, uz posebnu nagradu građanstva, a od 70 predloženih među finaliste natječaja "Najdobre kampanje 2016." ušlo ih je 15.

Udruga Bubamara pokrenula je kafić "Buba bar" u kojem rade osobe s Downovim sindromom, kao i druge osobe s invaliditetom, koje mogu i žele raditi. Znakovito je da se jedna mala lokalna inicijativa izdigla na nacionalnu razinu i razbudila cijelu Hrvatsku, pojasnio je žiri. Nagradu je dobio u kategoriju "Najdobri fundraising".

Kampanja za nastavak provedbe kurikularne reforme, koja je na noge digla desetke tisuća građana, dobila je priznanje za "Najdobro zagovaranje". Inicijativa "Hrvatska može bolje" je, prema obrazloženju žirija, uspjela mobilizirati nevjerojatan broj ljudi.

Nagradu u kategoriji "Najdobra promocija" za poticanje građana na akciju "Biciklom na posao" dobio je Sindikat biciklista zbog integriranosti svojih poruka i učinkovitog korištenja društvenih mreža, rečeno je na dodjeli.

Kampanja za navijački otkup dionica Hajduka "Ili jesmo ili nismo", u organizaciji udruge Naš Hajduk, dobila je nagradu građanstva, koju je oko 4000 građana dodijelilo online glasanjem. Tomislav Mikulić iz te inicijative je izrazio zadovoljstvo što su prepoznati u javnosti. "Ovo je velik korak naprijed za demokratizaciju nogometnih klubova i nogometa općenito", kazao je.

Među 15 finalista bila je kampanja za upisivanje u registar dobrovoljnih davatelja koštane srži zaklade Ana Rukavina "Želim život", kampanja za pomoć izbjeglicama Are You Syrious?, kampanja Zaklade Solidarna za stvaranje fonda za ženske inicijative "Drugotna na sav glas" i protiv uzgoja činčila za krzno udruge Prijatelja životinja "Činčile su zakon".

Među njima su i crowdfunding kampanja za film Gazda "koji nije o Ivici Todoriću", kampanja za uvođenje građanskog odgoja u škole GOOD inicijative, kampanja"Ružna riba" za očuvanje mora u organizaciji WWF Adria, Savica ZA Park za očuvanje parka, "Obitelj na more, pas na ulicu" Prijatelja životinja, kampanja Zelene akcije Zagreb-europska prijestolnica smeća i Sretno.eu - kampanja protiv neprihvaćanja, isključenosti u organizaciji Zagreb Pride.

"Vjerujemo da ljudi koji stvaraju društveno korisne inicijative trebaju biti pod svjetlima reflektora barem jednom godišnje. Ovdje se bira između dobrog i boljeg, a konkurencija je teška", poručio je u ime organizatora natječaja Marko Gregović.

Hina

 

Povezane vijesti