TVRTKA OMOLAB Kampanja za aplikaciju namijenjenu osobama s disleksijom

Cilj kampanje je prikupiti između 150.000 i 240.000 eura namijenjenih izlasku na anglofonsko tržište

 

Osma Funderbeam SEE kampanja, predstavljena  u Zagrebačkoj burzi, za cilj ima prikupljanje sredstava za tvrtku Omolab. Glavni proizvod tvrtke, naime, aplikacija je OmoReader namijenjena osobama koje imaju disleksiju. Okupljenim investitorima aplikaciju je predstavio osnivač i direktor OmoLaba Petar Reić, koji je u razvoj aplikacije krenuo potaknut iskustvima njegove kćeri koja ima disleksiju.

Cilj kampanje je prikupiti između 150.000 i 240.000 eura namijenjenih izlasku na anglofonsko tržište. Uspjeh kampanje ne bi trebao dolaziti u pitanje, s obzirom da je u fazi koja prethodi pokretanju javne kampanje već prikupljeno 135.000 eura, javlja rep.hr.

Vodeći ulagatelj kampanje Ratko Knežević istaknuo je kako je Omolab procijenjen na dva milijuna eura, a Reić koji trenutno ima 100-postotni udio po njenom završetku imat će sedam do 11 posto manji udio. Kako bi se investiranje učinilo pristupačnim i manjim ulagačima, minimalni iznos za ulaganje iznosi 250 eura.

Za tehnički dio razvoja aplikacije bila je zadužena splitska web agencija Locastic, a sama aplikacija na Digital Takeover konferenciji osvojila je i nagradu za društveno-odgovoran projekt. Glavna vrijednost OmoReadera je font koji je dizajnirao Marko Hrastovac, koji u kombinaciji s aplikacijom osobama koje imaju disleksiju znatno olakšava čitanje nekog teksta koji se može preuzeti iz datoteka različitih formata. Prema Reićevom obrazloženju, topao i ugodan font nije zamoran za čitanje ni nakon dužeg vremena, a iskustva hrvatskih korisnika pokazuju da je aplikacija doista olakšala život disleksičarima.

Anita Blažinović

 

Povezane vijesti