RUKOM POD RUKU: Kako povećati uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u proces obrazovanja
Ukupna vrijednost četverogodišnjeg projekta 'Rukom pod ruku' iznosi 9.060.360 kuna, od čega osam milijuna osigurava EU, a preostali iznos Grad Sisak
Svih devet sisačkih osnovnih škola uključeno je u projekt "Rukom pod ruku" kojim se nastoji povećati uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u proces obrazovanja, rečeno je u četvrtak na konferenciji za novinare održanoj u Osnovnoj školi Braća Ribar i istaknuto da je u projekt ove godine uključeno 52 djece.
Projekt je još 2009. godine u suradnji s civilnim udrugama, samostalno pokrenuo Grad Sisak, a 2014. godine nastavljen je kao Operativni program Učinkoviti ljudski pootencijali, koji se sufinancira iz Europskog socijalnog fonda. Ukupna vrijednost četverogodišnjeg projekta (2017. - 2021. godine), iznosi 9.060.360 kuna, od čega osam milijuna osigurava EU, a preostali iznos Grad Sisak.
Gradski pročelnik za obrazovanje, kulturu, sport, branitelje i civilno društvo Goran Grgurač rekao je da je trenutačno su u projekt uključena 52 učenika s teškoćama u razvoju, s kojima radi 46 pomoćnika u nastavi i jedan stručni komunikacijski posrednik. Rekao je da će Grad i nadalje aplicirati na natječaje za projekt, koji će i idućih godina razvijati.
O pozitivnim iskustvima provedbe projekta govorila je Vesna Šebek, ravnateljica sisačke OŠ Braće Ribar, koja s područnom školom u Žabnu ima čak 602 učenika. U toj školi je 10 učenika s teškoćama u razvoju i radi devet pomoćnika u nastavi. Zajedničkim radom, kako je rekla, učenici su ostvarili iste uvjete i mogućnosti rada kao i drugi učenici.
Učiteljice razredne nastave Zvjezdana Bursač i Ankica Plavljanić - Milojević, koje rade kao pomoćnice u nastavi, svjedočile su o očitom napretku djece s teškoćama, kako u njihovoj socijalizaciji, tako i u svladavanju nastavnog gradiva. Njihova integracija u okruženje, kako su rekle, bila bi nemoguća bez pomoći i međusobnog povjerenja. Na ovaj se način, kažu učiteljice, osjetno promijenio međusobni odnos učenika s teškoćama prema drugim učenicima, ali i obratno.
Hina
Objavljeno: 05.10.2018